O mne a blogu

Trendoholička je blog jednej ženy, módnej maniačky, ktorej svet sa točí okolo módy, šperkov, trendov ale aj deti, pretože som mamička 4 synov, ktorých milujem. Tento blog alebo magazín je mojím útekom práve od tých starostí ktoré nám život ponúka. 

Vždy tu nájdete inšpiráciu na outfity na každý deň, dozviete sa informácie zo sveta módy, krásy a lifestylu. Nenájdete tu však moje outfity pretože tie mám na svojom osobnom blogu s názvom Discoveringglam, kde nájdete občas aj moje myšlienky zo života. Aby som teda nemiešala svoje magazínové myšlienky a ostal môj druhý blog naozaj len o mne a mojom štýle som založila tento blog. 

Tuna nájdete naozaj len to čo je práve v trendoch, čo bolo na móle, čo nám podali influrencerky, youtuberky a blogerky, čo môžete očakávať na ďalšiu sezónu aby ste boli práve v predstihu z tej módnej stránky a mohli ste sa vy stáť tými módnymi ikonami, ktoré bude niekto obdivovať. Budem sa snažiť Vám prinášať naozaj tie najhorúcejšie novinky. 

Z krásy tu nájdete tiež novinky, technológie a pomôcky. Makeupy z móla, čo môžete očakávať na uliciach, aké farby sú top, či už práve v makeupe alebo vo farbách na vlasy a podobne. 

Z lifestylu tu nájdete nejaké recepty, čo robiť aby ste schudli, či pribrali, aké sú posledné trendy medzi cvičeniami, niečo z obdobie tehotenstva či materstva, keďže som mamička tak aj nejaké tie témy o deťoch a podobne. 

Dúfam že tu bude ten správny babinec a preto ak máte nejaké nápady na články, či nejaké témy alebo problémy tak mi to vkľude napíšte a ja sa nato pozriem, povenujem sa tomu, preberiem to z každej strany a spracujem Vám o tom články. 

Želám Vám krásny deň a príjemní strávený čas na blogu. 

~ Vaša A. ~ 



Zverejnenie komentára

0 Komentáre