JESENNÁ ATMOSFÉRA V BYTE

 Ahojte Trendoholičky. 


Ktoré ma sledujete na mojom druhom blog, a hlavne sledujete môj youtube kanál, kde v poslednom čase pridávam vlogy, aby ste ma trošku viac spoznali a pochopili aké to je mať 5 deti, tak som Vám spomínala veľa krát že by som chcela prarobiť byt a k tomu patrí proste nábytok, doplnky a farby. No a keďže toto je proste blog a magazín o trendoch, tak Vám dnes ukážem trendy medzi farbami v domácnosti. Ono pre niektoré to nebude ani prekvapenia, pretože je predsa len jeseň a tieto farby sú proste tipické jesenné ale zároveň tu budú aj farby ktoré už tak tipické na jeseň nie su. Ale aby zase článok a začiatok nebol dlhý tak ideme teda nato. 



HNEDÁ : 

Tak ako je viac odtieňov sivej, tak je aj viac odtieňov hnedej. O tých tmavých, ktoré si často pletieme z čiernou až po tie svetlé. Ak ste milovníčkou rustikálneho štýlu tak práve tmavo hnedá je ta pravá pre Vás. Ak zase máte radi svetlé odtiene, moderný štýl alebo aj vintage štýl tak piesková farba je rozhodne pre Vás. Ja osobne milujem moderný štýl ale zároveň aj elegantný a tuna je zase iný odtieň. Pre elegatné dámy, ženy je zase vhodný karamelový alebo koňakový odtieň, ktorý skvelo pôsobí z kožou a drevom. Ono sa ani nie je čo čudovať, pretože kvalitná koža niečo stojí. Samozrejme že tu mám aj tip pre ženy, ktoré sú v podobnej koži ako ja, a to že máte malý byt, málo miesta a potrebujete nejak oživiť Váš interier tak aby sa zase nezdal malinký tak siahnite zase po béžovej farbe. Je to jemná farba, ktorá pôsobí na ľudí čisto a jednoducho. 



BORDOVÁ 

Mám tu niečo aj pre princezné či kráľovné, aj keď každý z nás si želá aby jeho byt či dom bol jeho kráľovstvom. Tak práve pre princezné tu je bordová. Táto krásna, sýta farba je pre Vás ideálna. Ak sa chcete cítiť naozaj ako kráľovné tak taký pekný gauč, vankúše a koberce v tejto farbe zo zamatu vytvoria pekný a pohodlný domov. Navyše ak máte radi zlatú tak doplnky v tejto farbe v ľuďoch vyvolá že máte tých peňazí trošku viac, než by sa mohlo zdať alebo než je pravdou. No a keďže máme tu jeseň tak táto farba patrí k tej jeseni. Ak nechcete aby Váš byt vyzeral ako kráľovstvo tak tuna môžete siahnúť zase po krémových, bielych či sivých doplnkov. Hoc budete mať doma jesennú atmosféru vďaka bordovej tak vďaka doplnkom v týchto farbách ostanete pri zemi. 



ČERVENÁ

Ak milujete červenú tak na ňu si dávajte pozor. Pre túto farbu by som skôr volila kuchyňu alebo aspoň kuchyňsku linku, pretože červená v ľuďoch vyvoláva v ľudoch chuť do jedla. Do bytu si hľadajte jemnejšiu červenú. ktorá nebude až tak výrazná a voľte ju skôr v doplnkoch. Samozrejme že k jeseni patria listi, dyňe a deky. A presne vy si môžete nájsť deky, sviečky, sošky v červených farbách, ktoré si dokombinujete z oranžovou alebo aj žltou. 




Zverejnenie komentára

1 Komentáre

  1. Čím jsem starší, tím více tíhnu k zemitým barvám. Každopádně dřív jsem musela mít všechno červené. :D Krásné inspirace :)

    OdpovedaťOdstrániť