AKÉ ČIŽMY NOSIA NAŠE INFLURENCERKY?

 Ahojte Trendoholičky. 


Ak ma sledujete na instagrame, tak v novembri som pre Vás robila live, kde sme sa bavili o trendoch, ktoré nám určili primárne módny návrhári. Nestihla som však urobiť live, kde som sa s Vami bavila o trendoch, ktoré nám priniesli blogerky, youtuberka alebo influrencerky a preto Vám dnes predstavím trend medzi topánkami, ktoré vidíte snáď na každej blogerke. 



Ako prvé tu máme Army boots. Tento trend tu prišiel už minulého roku ale tohto roku sa tak rozmohol že ich naše influrencerky, začali kombinovať zo sukňami a šatmi, ktoré sú na slávnosti, sú nadýchané a sú nafúknuté. Na mojom wishliste nájdete teda takéto army boots ale v dlhšej verzii, ktorá sa tiež nejak roznáša medzi insta girls.



Chelsea čižma.  Aj tieto topánky si získali naše influrencerky. Ale tu skôr platí že tieto topánky, radi kombinujú s nohavicami či leginami. Doplnia to tričkami, topmi, rolákmi, sakmi či bundami. Proste toto je to pravé orechové pre ženy, ktoré majú radi pohodlie ale radi vyzerajú trendy. Ja mám vo svojom wishiliste práve takté Chelsea boots ale v bielej či krémovej farbe. 


No a toto sú tie dve najväčšie trendy medzi čižmami, ktoré môžete vidieť pomaly na každej druhej fotky na instragrame. Viem že to je už obkukané ale nemôžem si pomôcť, a ako som Vám veľa krát spomínala tak aj ja veľmi často podlieham trendom, preto mám aj ja mám takéto čižmy na wishliste. 


MÁTE UŽ NEJAKÉ ARMY BOOTS ALEBO CHCELSEA? KTORÉ SA VÁM VIAC PÁČIA? 



Zverejnenie komentára

0 Komentáre