AKO MÁ VYZERAŤ MOJA VYSNÍVANÁ SPÁLŇA

 Ahojte Trendoholičky.

Ak ma sledujete na youtube, presnejšie moje vlogy tak ste možno postrehli že sme menili izby. Ak nie tak Vám to teda vysvetlím, ale skúste si pozrieť aj tento >> VLOG. V skratke sme dostali posteľ pre chalanov, kde sa jednalo o veľkú poschodovku a preto sme sa rozhodli že chalanov presunieme do väčšej izby ( pretože bývame len v 2 izbáku), kde bola pred tým obývačka a my máme ich malú izbu. Ale vo vlogu som Vám spomínala, že Vám ukážem ako by mala vyzerať naša spálňa. Teda skôr moja spálňa snov, pretože Maťo je ten tip, ktorý biele veci nemusí a ja zase biely nábytok milujem. Ale aby som sa cítila dobre tak urobil ústupok a dovolil mi navrhnúť spálňu v bielej farbe. Takže poďme nato:


POSTEĽ

Už od začiatku sme mali posteľ bielu, aj máme ale bohužiaľ sa rozpadá. Keďže sme sa sťahovali asi tak 6x tak sme ju neustále rozoberali, rohože museli vždy na novo vŕtať alebo aj pribíjať, pretože sme sa prepadávali, tak sme sa rozhodli že si proste kúpime novú posteľ. Od kedy sledujem Lauru Blair tak som si zamilovala postele z mäkkými roštom. A aj keď som si najprv vybrala klasickú, bielu posteľ kde bol rošt drevený tak som sa nakoniec zamilovala do tejto. Krásny biely mäkký rošt, ktorý má v sebe kamienky. Ako áno je to trochu veľa ale mne sa to proste páči. K tomu nejaké pekné biele obliečky, ozdobné vankúše v modrej farbe a s tej postele sa snáď ani nepohnem.




SKRINE

Keď sme sa zbavovali postelí tak ma ani nenapadlo, že nemáme vlastne kde dať oblečenie z nich. Preto potrebujeme aj novú skriňu a keďže tá staršia sa rozpadá a dlho už zrejme žiť nebude tak potrebujeme náhradu. Preto som hľadala a hľadala až som našla tieto dokonalé, opäť biele skrine. Tá väčšia je na pol steny aby som tam mohla proste dať všetky šaty, nie len z postele aj aj skriniek, ktoré máme v izbe. Takže okrem Lukaškových a nejakých Maťových veci, tam musím dať aj Olikové, Miškové a Samkové. Preto vlastne tá veľká skriňa skoro na celú stenu. No a druhá preto biela aby som nahradila tú rozpadajúcu a ladila.



NOČNÝ STOLÍK

Ja osobne by som sa bez neho zaobišla ale podľa Maťa je potrebný, aby som si mala kde dávať večer mlieko pre malú, či mobil alebo notebook. Takže asi tak. Veľmi sa mi páčia tie vintage stolíky ale k modernej skrini, ktorú chceme by sa nehodil, čiže by sme potrebovali niečo moderné. A presne taký som našla a nie je ani drahý. 



MAKEUP STOLÍK

Ak sledujete moje vlogy, či instagram alebo ste boli na nejakej mojej live tak ste určite videli že ja sa veľmi nelíčim ale tak Maťo by mi chcel k narodeninám zakúpiť taký makeup stolík. Ja sa viem zaobísť bez neho ale podľa neho je to aj pekné na pozadie na natáčanie. Ja si svoje pozadie predstavujem trochu inak ale tak budem rada aj za takýto stolík. Samozrejme že si do neho dám svoj všetok makeup, pretože momentálne sa môj makeup zmestí do dvoch šuflíkov a zvyšok bude zrejme na veci ako tampóny, ušatká a podobne. Vybrala som si však trochu iný. Je to obyčajný stolík, z dvoma šuflíkmi, kde nie je ani zrkadlo. Samozrejme že zrkadlo si potom dokúpim. Ale proste sa mi zapáčil lebo nie je taký gýčový ako ostatné stolíky, z mnohými šuflíkmi, zrkadlom a nejakými svetlami. Je to obyčajný stolík, jednoduchý, a pri pozeraní vlogov sa mi zdá že Laura má niečo podobné a to sa mi hrozne páči. 

 


KOBEREC

Na vlogoch vidno že sme mali veľký koberec v obývačke, malé koberce v izbe, no veľký sme vyhodili lebo chalani do neho polepili žuvačky a niekto ho pripálil. Ale malé koberce sme teda presunuli do ich izby a nám teda chýba nejaký koberec okolo postele. Preto som si našla koberec v béžovej farbe a dosť dlhý aby bol trochu pod posteľou a dosť nato aby som sa mohla na neho postaviť, keď ráno vstanem či idem zo sprchy. 



ZRKADLO

Dlho som pozerala na zrkadlá a veľmi sa mi zapáčili veľké zlaté zrkadlá. Určite ich poznáte od youtuberiek z Ameriky alebo zahraničia, no tie ceny sú šialené. Takže som si nakoniec vybrala dlhé biele zrkadlo, ktoré majú naše blogerky. Ale snáď časom si našporím aj na to zlaté. 


 


STOLIČKA

Keďže mi Maťo zlomil moju stoličku, na ktorej som sedela pri točení videí a musím teraz sedieť na barovej, tvrdej stoličke, ktorú si musíme deliť s Maťom, tak je potrebná nová stolička. Teraz však odpadnete. Uričte ste čakali bielu stoličku, poprípade nejakú béžovú ale to nie. Keď som si pozerala stoličky tak som si našla krásnu, modrú stoličku, na zlatých nožičkách s malým vankúšikom. No čo si budeme, proste som sa zamilovala. Bude úplne vyčnievať z tej bielej kombinácie ale mne sa mega páči. 


OBRAZY

Viete že som maniak na módu a proste aj obrazy chcem v módnej tématike. Aspoň nad komodu, kde väčšinou natáčam. Samozrejme že je to gýč, ktorý má asi polka internetového sveta. Ale ak budem mať aspoň kozmetický stolík tak nad neho by som chcela obraz kde je napís PRADA a kde natáčam chcem COCO. Veľký obraz Coco aby to proste bolo vidno že to je proste módny kanál. 




No a to je všetko. Dekorácie, vankúše a periny a podobné veci Vám tu písať nebudem. Možno nabudúce, aby tento článok zase nebol dlhý. Snáď sa Vám tento článok páči. 








Zverejnenie komentára

1 Komentáre

  1. Moc pěkný vysněný pokoj, taky mám vkus do podobného stylu co se týče nábytku apod., takže bych tady něco takového hned brala. I když pravda, taky bych asi nemohla mít pokoj celý v bílé, potřebovala bych tam nějakou jinou barvu na vyvážení, ať v rámci doplňků, tak třeba v povlečení a tak...

    OdpovedaťOdstrániť