SLADKÝ SPÁNOK AKO V OBLÁČIKU




Ahojte Trendoholičky.

Každý jeden človek sa potrebuje poriadne vyspať a k tomu prispieva posteľ, periny ale aj vankúše. Ak nemáte dobre vankúše, tak sa môže stáť že Vás sekne, budete sa cítiť polámano, bude Vám dlho trvať než zaspíte alebo dokonca nebudete môcť vstáť. 

Preto som bola rada, že ma oslovila stránka Goldea.sk so spoluprácou. Práve u nich nájdete veľky výber vankúšov. Od Standart, Comfort alebo vyvarovacie. No a dokonca tam nájdete aj náplň, čo je podľa mňa skvelé a keby že náš vankúš, ktorý máme cez 9 rokov bol na zips tak by som hneď tu náplň brala. Bohužiaľ nemá a tak som si vybrala vyvarovacie vankúše, ktoré majú zips. Preto ak aj vy hľadáte vankúše tak si vyberte tie zo zipsom. 

Nič menej si môžete vybrať aj z rôznych veľkosti. Viem že veľa z nás sa páčia americké spálne, kde máte jeden obrovský vankúš, natom menší a natom menší a ešte menší, tak presne v Goldea.sk máte na výber z viacerých veľkostí, štýlov a druhou. Sú navyše mäkké, hebké a pevné. Môžete na nich v pohode ležať ale môžete si ich aj oprieť a splniť si vďaka ním Americkú spálňu s vankúšmi. 



Goldea.sk však neponúka len vankúše. Ďalšou vecou, ktorú Vám chcem predstaviť sú obliečky na periny a vankúše. Maju naozaj krásny výber. Moja predstava o spálni je proste klasická biela perina, vankúš a plachta, doplnená nejakým tyrkysovým vankúšom alebo béžovým, či dokonca čierno zlatým. Proste moja spálňa by mala byť v minimalisticko modernom štýle. Nad posteľou by som chcela mať pekný obrazy, buď nejakej vody, krajiny alebo rodinné fotky v čierno bielom štýle. 

Lenže keď som videla na ich stránke aké krásne farby majú, tak som siahla na modru. Je to veľmi ukľudňujúca farba. A presne podrtrhla celú našu spálňu. Vyzerá to minimalisticky ale aj moderne. Vďaka bielej posteli, bielej plachte a modrej obliečke na vankúše a periny sa približujem k mojej vytúženej spálni. Obliečky sú mäkké a príjemné. 

Ak aj vy teda túžite po modernej spálni, tak si kúpte napr bielu posteľ, k tomu biele plachty a nejaké farebné obliečky na periny a vankúše. Momentálne sú trendy kráľovská modrá, modrá, tyrkysová, čierno zlatá ale aj bielo zlatá. A ako som hore spomínala tak nad posteľ si dajte nejaké obrazy alebo fotky rodiny v jemných či čiernobielych farbách. Dokonca obrazy si vyberte v nejakých jemných alebo potom vo farbách obliečok.


MÁTE SVOJU VYSNÍVANÚ SPÁLŇU? SPÍ SA VÁM SLADKO? 




Zverejnenie komentára

1 Komentáre